koleksi kraf tangan yang telah siap

Antara kraf tangan yang telah siap aku buat sepanjang seminggu berada di rumah..hahaha..teror tak aku..sebenarnya aku boring duk umah tak tahu nak buat apekan..jadi daripada makan dan tidur je, baik aku buat kerja yang mendatangkan hasil..so tercetuslah idea mereka bakul ini..idea ini dimulai oleh ayah aku yang kebetulan belajar dari sorang penduduk kg aku gak..daripada mengabaikan surat-surat khabar lama yang berlambak kat dapur rumah,kitaorang manfaatkannya dengan menghsilkan seni kraftangan bakul,tempayan,pasu bunga,pa hantaran,dan saji..

Mungkin untuk masa akan datang,aku akan mereka bakul yang digunakan untuk hantaran kahwin lak..hahaha..insyaAllah tak mustahil jika disusuli dengan semangat dan kemahuan yang tinggikan..setakat ini dulu coretanku..jangan lupa layan tau..(",)


1 ulasan:

yue_ziey berkata... / Ahad, November 29, 2009 6:49:00 PTG  

wah,kreatifny..lg ske yg wrne merah sblh kiri skali 2..:)..thniah2,blh djual niyh:)

Catat Ulasan